Říjen 2008

RTW: Emanuel Ungaro S/S 09

29. října 2008 v 9:24 | BáájaX-) |  FASHION
Emanuel Ungaro Spring 2009 Ready-to-Wear

Móda Korejských ulic

29. října 2008 v 9:21 | BáájaX-) |  STREETSTYLE


Sanghaj

29. října 2008 v 9:18 | BáájaX-) |  STREETSTYLE




Pucci

19. října 2008 v 21:12 | BáájaX-) |  FASHION
Zakladatelem této italské značky je legendární návrhář Emilio Pucci. Současný šéf-designer značky Pucci, Brit Matthew Williamson, navazuje na bohatou historii a styl. V ředitelském křesle vystřídal Christiana Lacroixe v roce 2006. Celých šedesát let si značka Pucci zanechala svou osobitost a nezaměnitelný styl. Vytváří modely přinášející svobodu a možnost volného pohybu za předpokladu, že stálé zůstanete sexy. Inspiruje se středomořím a exotickými krajinami a používá šťavnaté jasné barvy, takže se budete i za pochmurného dne cítit plni radosti.
Matthew Williamson
/* <![CDATA[ */ var bbs=screen,bbn=navigator,bbh;bbh='&ubl='+bbn.browserLanguage+'&ucc='+bbn.cpuClass+'&ucd='+bbs.colorDepth+'&uce='+bbn.cookieEnabled+'&udx='+bbs.deviceXDPI+'&udy='+bbs.deviceYDPI+'&usl='+bbn.systemLanguage+'&uje='+bbn.javaEnabled()+'&uah='+bbs.availHeight+'&uaw='+bbs.availWidth+'&ubd='+bbs.bufferDepth+'&uhe='+bbs.height+'&ulx='+bbs.logicalXDPI+'&uly='+bbs.logicalYDPI+'&use='+bbs.fontSmoothingEnabled+'&uto='+(new Date()).getTimezoneOffset()+'&uti='+(new Date()).getTime()+'&uui='+bbs.updateInterval+'&uul='+bbn.userLanguage+'&uwi='+bbs.width; if(typeof(bburlparam)=='string') { bbh+='&'+bburlparam; } if(typeof(bbkeywords)=='string') { bbh+='&keywords='+escape(bbkeywords); } document.write("<scr"+"ipt language='JavaScript' charset='windows-1250' type='text/javascript' src='http://go.cz.bbelements.com/please/showit/2444/9/3/7/?typkodu=js"+bbh+"&alttext=0&border=0&bust="+Math.random()+"&target=_blank'><"+"\/scr"+"ipt>"); /* ]]> */

Chanel

19. října 2008 v 21:10 | BáájaX-) |  FASHION
Jednu z nejslavnějších módních značek vůbec, prezentuje zakladatelka a nejslavnější žena módníhosvěta Coco Chanel. Francouzská módní návrhářka zaujala své slavné místo v žebříčku francouzské módy, aniž by měla vystudovanou jakoukoliv odbornou školu, spíše naopak, měla školu života. Začínala se sortimentem klobouků, a poté se přes dámskou konfekci pro vysokou společnost dopracovala k revolučnímu zásahu do módy, a to uvedením na trh pověstných "malých černých šatů" a twinsety z jemné vlny. Coco se zasloužila o eleganci ženské módy i pověstným parfémem Chanel no5, sama o své módě řekla, že dala ženě možnost využít vlastních zbraní, za což považuje půvab a osobitost. Spolčenost Chanel v roce 1983 přijala do firmy jako hlavního návrháře neméně známého Karla Lagerfelda. Sláva Chanelu je proslulá ve všech zemích světa.
/*

VS

19. října 2008 v 21:09 | BáájaX-) |  FASHION
Americká značka Victoria's Secret je přední výrobce dámského spodního prádla ve světě a mezi modelky, propagující jejich spodní prádlo, patří i Češky Karolína Kurková, Daniela Peštová či Veronika Vařeková. Victoria's Secret je přední světová značka zaměřující se na produkci výrobků pro ženy. Kromě spodního prádla vyrábí také sluneční brýle, doplňky a samozřejmě také plavky. Ačkoli je určená ženám, jsou to právě muži, kteří jsou nejčastějšími zákazníky Victoria's Secret. Věnují ji darem svým dívkám, milenkám, manželkám.
VS má opravdu to nejluxusnější spodní prádlo a nejkrásnější modelky.
Zdroj obrázků: www.google.com
/* <![CDATA[ */ var bbs=screen,bbn=navigator,bbh;bbh='&ubl='+bbn.browserLanguage+'&ucc='+bbn.cpuClass+'&ucd='+bbs.colorDepth+'&uce='+bbn.cookieEnabled+'&udx='+bbs.deviceXDPI+'&udy='+bbs.deviceYDPI+'&usl='+bbn.systemLanguage+'&uje='+bbn.javaEnabled()+'&uah='+bbs.availHeight+'&uaw='+bbs.availWidth+'&ubd='+bbs.bufferDepth+'&uhe='+bbs.height+'&ulx='+bbs.logicalXDPI+'&uly='+bbs.logicalYDPI+'&use='+bbs.fontSmoothingEnabled+'&uto='+(new Date()).getTimezoneOffset()+'&uti='+(new Date()).getTime()+'&uui='+bbs.updateInterval+'&uul='+bbn.userLanguage+'&uwi='+bbs.width; if(typeof(bburlparam)=='string') { bbh+='&'+bburlparam; } if(typeof(bbkeywords)=='string') { bbh+='&keywords='+escape(bbkeywords); } document.write("<scr"+"ipt language='JavaScript' charset='windows-1250' type='text/javascript' src='http://go.cz.bbelements.com/please/showit/2444/9/3/7/?typkodu=js"+bbh+"&alttext=0&border=0&bust="+Math.random()+"&target=_blank'><"+"\/scr"+"ipt>"); /* ]]> */

Návrhy 2007/2008

19. října 2008 v 21:07 | BáájaX-) |  FASHION
Březen 2007;Lydia Demetz
Duben 2007; Ambra Foppoli
Květen 2007; Arianna Boriello
Září 2007; Sara Grifone
Říjen 2007; Stephen Jayasekara
Listopad 2007; Marika Biselli
Prosinec 2007; Susanna Casali
Leden 2008; Martina Iacono Quarantino
Únor 2008; Lorena Tres
Březen 2008; Maria Razgulyaeva Kassel
Duben 2008; Antonio Drago


Tokio-všechny barvy světa

8. října 2008 v 18:42 | BáájaX-) |  STREETSTYLE
DECORA GIRLS
GANGURO GIRLS
GHOTIC GIRLS
HIMEGYARU GIRLS
LOLITA GIRLS
KOGAL GIRLS
VISUAL KEI GIRLS

Energie pro pleť

8. října 2008 v 18:22 | BáájaX-) |  FASHION
Na podzim pleti chybí sluníčko, začíná ztrácet barvu a být unavená. Slunci už neporučíme, naštěstí ale existují přípravky, které pokožce dokáží znovu vrátit ztracenou energii. )

Příčiny oslabení pokožky

Naše pokožka je každý den zatěžována stresem, znečištěným životním prostředním, UV zářením, volnými radikály a změnami teplot. Negativní vliv na její vitalitu má také nedostatek spánku, alkohol a kouření. Nejvíce je však pokožka oslabena na podzim a v zimě. V souvislosti se zkracováním dne a prodlužování noci jsme více unavení, aktivita těla je oslabena - to vše se okamžitě projeví na naší kůži. Tyto přípravky ale dokáží pleti vrátit život - a vy budete opět zářit!

Energizující řada Matis Paris - slunce pro vaši kůži

Francouzský výrobce kosmetických přípravků Matis Paris v současné době na našem trhu nabízí nespočet energizujících krémů, čistících a tělových gelů a mlék. Všechny dodávají pocit okamžitého osvěžení. Rozjasní vaši pokožku díky obsahu vitamínu A, důležitém pro regeneraci buněk, redukci vrásek a tvorbu kolagenu; vitamínu C, který rozjasňuje pokožku a neutralizuje volné radikály; a vitamínu E, taktéž chránící kůži před volnými radikály a projevy stárnutí. Energetizující kosmetická řada Matis Paris obsahuje také stopové prvky (hořčík, zinek a měď) a speciální mikrořasy, které jen posilují výše zmíněné účinky.

Energizující gel proti únavě - speciální kosmetika pro muže

Jedničkou v boji proti únavě je také speciální gel pro muže. Ačkoliv je mužská pleť na rozdíl od ženské silnější a odolnější, přesto není vůči stárnutí a negativním vlivům zcela imunní a vyžaduje pravidelnou péči. Hlavní účinnou složkou energizujícího gelu proti únavě od Matis Paris je tzv. tygří tráva - tedy pupečník asijský, rostlina pocházející z Indie. O rostlinu se zde otírají poranění tygři, aby urychlili léčení svých ran (odtud tedy název "tygří"). Spolu s vitamínem A, výtažkem z mořských řas a stopovými prvky (hořčík, zinek, měď) je tento energizující gel výživnou bombou pro unavenou mužskou pleť.

Více se o kosmetice značky Matis Paris dozvíte ZDE >>

Energie značky Payot

Energizující kosmetické přípravky najdete také u značky Payot. Nabízí jak energizující masky, tak i různé chladivé gely.
Chladivý gel na nohy odstraňuje pocit ztěžklých nohou. Obsahuje extrakt hematitu, ginko biloby, arniky, koňského kaštanu, přesličky, mentholu a kafru. Energetizující maska vám zase dodá svěžest díky obsahu kakaa, pomeranče, máty, mateří kašičky, seznamu, másla karité, kyseliny hyaluronové a koření (ženšen, kardamom, bílý pepř). Rozjasňující krém je masce svým složením i účinkem podobný.


zdroj:http://www.mineralfit.cz

KAMPAŇ

6. října 2008 v 14:56 | BáájaX-) |  FASHION


















NÁDHERNÝ OBRÁZKY!!!

6. října 2008 v 14:54 | BáájaX-) |  FASHION

Ty obrazky sou nááááádherny

Katalog

6. října 2008 v 14:53 | BáájaX-) |  FASHION

Hello kitty

5. října 2008 v 13:53 | BáájaX-) |  FASHION
čapka Paradise Čapka Paradise - 590,- Kč
mini kabelka Lei mini kabelka Lei - 450,- Kč kabelka Paradise kabelka Paradise - 790,- Kč pouzdro na kosmetiku Paradise pouzdro na kosmetiku Paradise - 350,- Kč čapka Paradise čapka Paradise - 590,- Kč vzorovaná osuška Paradise vzorovaná osuška Paradise - 790,- Kč Osuška s kapucí Marmaid Osuška s kapucí Marmaid - 890,- Kč plážová osuška XL plážová osuška XL - 790,- Kč
peněženka Apple Tree peněženka Apple Tree - 320,- Kč/ks. taška přes rameno Apple Tree taška přes rameno Apple Tree - 490,- Kč/ks. plyšák Apple Tree M plyšák Apple Tree M - 720,- Kč/ks. batoh Apple Tree batoh Apple Tree - 500,- Kč/ks. spirálový sešit A4 Apple Tree spirálový sešit A4 Apple Tree - 145,- Kč/ks. stojan na tužky Apple Tree stojan na tužky Apple Tree - 90,- Kč/ks. poznámkový blok Apple Tree poznámkový blok Apple Tree - 90,- Kč/ks. plyšák Apple Tree malý plyšák Apple Tree malý - 350,- Kč/ks. Vinyl peněženka Apple Tree Vinyl peněženka Apple Tree - 120,- Kč/ks. tričko Apple s dlouhými rukávy a kapucí M tričko Apple s dlouhými rukávy a kapucí M - 650,- Kč/ks. tričko Apple s dlouhými rukávy a kapucí L tričko Apple s dlouhými rukávy a kapucí L - 650,- Kč/ks. peněženka Apple šedá peněženka Apple šedá - 490,- Kč/ks. peněženka Apple růžová peněženka Apple růžová - 490,- Kč/ks. pouzdro Hello Kitty Apple pouzdro Hello Kitty Apple - 450,- Kč/ks. prostírání Apple hnědé prostírání Apple hnědé - 490,- Kč/ks. prostírání Apple šedé prostírání Apple šedé - 490,- Kč/ks. prostírání Apple růžové

Gucci- brýlky

5. října 2008 v 13:51 | BáájaX-) |  FASHION

Dolce & Gabbana podzim/zima 08/09- šaty

5. října 2008 v 13:48 | BáájaX-) |  FASHION
Dolce & Gabbana / Autumn/Winter 2008-9 / Milan / Marcio Madeira/VOGUE.COM

Možná nenositelné v civilu, ae nádherné na mole.....

Dolce & Gabbana / Autumn/Winter 2008-9 / Milan / Marcio Madeira/VOGUE.COM
Dolce & Gabbana / Autumn/Winter 2008-9 / Milan / Marcio Madeira/VOGUE.COM
Dolce & Gabbana / Autumn/Winter 2008-9 / Milan / Marcio Madeira/VOGUE.COM
Dolce & Gabbana / Autumn/Winter 2008-9 / Milan / Marcio Madeira/VOGUE.COM
Dolce & Gabbana / Autumn/Winter 2008-9 / Milan / Marcio Madeira/VOGUE.COM

pár módních výstřelků

5. října 2008 v 13:43 | BáájaX-) |  FASHION

Street style podle Kate Moss

4. října 2008 v 21:31 | BáájaX-) |  STREETSTYLE
Miss Bitch


Kate Moss

Kate Moss

Kate Moss

kate moss

Kate Moss

Kate Moss

Kate Moss

kate moss

Kate Moss

kate moss 11

jwlf-kate moss

kate moss style

kate moss

Boho Moss

so kate that nearly moss

The Future's So Bright I Gotta Wear Shades

.

BundičkyX-)

4. října 2008 v 21:30 | BáájaX-) |  FASHION
Mno tag tohle bych určitě zařadila do povinného vybavení našeho šatníku:-D

doba první republiky

4. října 2008 v 21:26 | BáájaX-) |  FASHION

Co se nosilo v době založení republiky?


Oděv byl ve všech historických dobách projevem kultury národa, jeho smýšlení jako symbol postavení jednotlivce ve společnosti. S postupnou společenskou diferenciací přibývaly nové formy a druhy oděvů, jak je známe z historických pramenů.

Období let 1890 - 1918 se nese v duchu nového stylu - secese. Vyznačuje se výraznou rostlinnou a geometrickou stylizací. Do světa módy přicházejí nové tendence a trendy, ale i opakování z minulých období hlavně v ženském oblečení. Vzniká nový typ oděvu se zvonovou sukní, kterou doplňuje blůza se stojatým límcem. Linie šatů se stylizuje do secesního tvaru S. I v tomto období se ještě uplatňoval korzet, který tvaroval ženskou postavu. Denní oděv se stále více přizpůsoboval současným potřebám a moderním trendům. Navzdory tomu večerní róby hýřily různorodostí materiálů a byly hotovými uměleckými díly.

Začátkem 20. století se objevuje kostým s dlouhou zvonovou sukní, blůzkou a kabátkem. Symbolizuje demokratizaci ženského oblečení. Neodmyslitelnými oděvními doplňky byly malé, ale i rozměrnější klobouky, dekorované sušenými květy, ovocem a vycpanými ptáky.

Nejdále v úsilí o nový styl, který pronikl všemi druhy umění, byla Anglie. K tomuto stylu se ale hlásily i Spojené státy, Belgie, Francie a nakonec i Vídeň a Praha.

Konec první světové války se v módě vyznačoval především emancipací ženského oděvu. V Čechách doznívající secese pomalu ustupovala a ženy postupně odkládaly korzety a šněrovačky a komplikované součásti oděvu, které omezovaly v přirozeném pohybu a přísně diferencovaly styl jednoho pohlaví.

Dívky a ženy se oprostily od množství spodnic a ve výběru oblečení začaly klást důraz na pohodlnost a praktičnost. Inspirace mužským šatníkem je evidentní po celá 20. léta 20. století.

Na našem území vznikal samostatný stát a princip autonomie a nezávislosti pronikal i do oblasti módy.
Ústava nově vzniklé republiky stanovovala: "Výsady rodu, pohlaví a zaměstnání se neuznávají …" , a tak mohlo začít pozvolné pronikání žen do politického, univerzitního, podnikatelského, společenského a sportovního prostředí. V roce 1919 bylo ženám zákonem přiznáno aktivní i pasivní volební právo, dále se jim otevřely všechny střední školy i univerzity, po dostudování nacházely ženy nové možnosti uplatnění. Jeden z první zákonů nového státu zrušil celibát žen zaměstnaných ve veřejných službách, současně jim přiznal nárok na stejně vysoký plat jako mužům a usnadnil rozvod. A tak se postupně vytvářel charakter moderní ženy, jež se projevoval nejenom zkracováním sukní a nošením kalhot.

Požadavkem na moderní ženu se stala ušlechtilost ve všech oblastech konání, oceňovaly se vlastnosti získané uplatněním v zaměstnání a ve společenském životě - přesnost, odpovědnost, věcnost a politická a ekonomická angažovanost. Osobnost moderní ženy však měla být také harmonická, a tak se s intelektuálními a morálními kvalitami rozvíjela současně i tělesná kultura pěstující zdraví, zdatnost a krásu.

Morálním vzorem byla manželka prvního prezidenta Charlotta Garrigue Masaryková. Oceňovala se její moudrost, ušlechtilost i statečnost.

Filmové a divadelní herečky se staly nejenom vzorem emancipace, ale i vkusu a oblékání. Mezi úspěšné podnikatelky se zařadily např. majitelky módních salonů Hana Podolská, Arnoštka Roubíčková a Heda Vlková.
Ze světových módních tvůrců v této době nejvíce vynikali Paul Poiret, Mariano Fortuny, Jeanne Lanvin, Jeanne Paquin a Jean Patou. O několik let později se prosazuje nezapomenutelná Coco Chanel.
Sportovní móda

Rozvoj sportu s sebou přinesl i otázku sportovního oblečení. Pouze několik tradičních druhů sportu, jako byly lov a hon či jízda na koni, mělo své speciální oblečení.

Kolem přelomu století se mezi sporty zařadil automobilismus. Vyžadoval především ochranu proti prachu a nepříznivému počasí, to znamená dlouhý plášť, důkladnou automobilovou čapku ovázanou u dam dlouhou šálou a plátěnou masku s brýlemi.

V meziválečném období se sport stal součástí moderního životního stylu. Dobovým ideálem byla emancipovaná, štíhlá, opálená, nakrátko ostříhaná dívka, a spolu s ní mladý muž sportovního ducha i vzhledu s vlastnostmi a chováním anglického gentlemana. Tito mladí lidé v zimě zaplňovali městská kluziště i venkovské rybníky, podnikali lyžařské výlety do hor, pěstovali cyklistiku, pěší turistiku i automobilové či motocyklové výlety, objevili letecký sport, současně se mohli již i v zimě koupat a plavat v krytých bazénech.

Stále se provozovaly tradiční sporty jako jízda na koni, lovy a hony. Obliba sportu si vyžádala rozvoj a diferenciaci sportovního oblečení, které muselo být praktické a trvanlivé. Základními předpoklady byly kvalitní materiály - nejlépe skotské vlněné tkaniny nebo manšestr - a pohodlný střih. Většina moderního sportovního oblečení přicházela z Anglie a přinesla si s sebou anglická označení - pro úzké kalhoty ke kolenům breeches či široké knickerbockers, česky zvané pumpky, různé bundy nazývané windbreaker nebo lumberjack, dále svetry - pullover a rozepínací cardigan, pláště trenchcoat, tenký slicker či teplý ulster. Symbolem moderní doby se pro svou účelnost a jednoduchost stal overall - kombinéza.

Sportovní oblečení bylo natolik oblíbené, že se jeho styl prosadil ve všech typech konvenčního módního odívání. Bohužel jeho obliba je zřejmě příčinou, že se do dnešní doby zachovalo jen vzácně.

Odívání v každé historické epoše dotvářelo každodenní pracovní i společenský život v jeho rozmarech či praktické stránce. I v současnosti tvoří důležitý projev kulturnosti v životě každého člověka - oblékat se vkusně s přihlédnutím na oděvní styl, společenské postavení a estetické cítění jeho nositele.


Móda roku 1918

el 18f 18ko 18obl 18